de honden krijgen kvv

kvv of brokken. Hier kan je vragen stellen over voeding of ervaring delen

Moderator: weerwolf

Plaats reactie
Kayleigh
ouwe rot
Contacteer:

de honden krijgen kvv

Bericht door Kayleigh » 28 nov 2018, 15:40

Mijn herders kregen eerst brokken toen ze pups waren maar ze aten zoooo slecht van brokken dat ik ging uitzoeken wat kvv was
kvv is dus vers vlees en ging dat bestellen bij lotgering. Danger heeft een jaar lang van lotgering gegeten en Kayleigh ruim 3 jr. Maar meneer Danger vind lotgering niet meer zo lekker en gingen we kivo bestellen en ja hoor meneer eet kivo en zo dus kayleigh ook. ze nemen kivo al bijna 3 jaar en ze doen er zo goed op. Hun vacht glimt dan zo mooi en ze stinken niet :D en hun ontlasting is ook goed, poepen ze 1 keer per dag

In Brokken zit er granen en ander troep in wat niet goed is voor de hond.
Van brokken moeten ze vaker poepie poepie doen en de ontlasting is dan zo dun en te zacht :roll:
Er komt geen zak brokken in huis en ben dik tevreden over kvv :D
I Love my German Shepherds

Martin

Re: de honden krijgen kvv

Bericht door Martin » 05 dec 2018, 08:23

En als men niet Kvv of Barf wil voeren dan is Darf vol Bytes een goed alternatief en niet te duur. Is een geperste brok van Darf en staat dus voor goede kwaliteit ;)

Kellystogy

de honden krijgen kvv

Bericht door Kellystogy » Gisteren, 22:06

Ik weet dat het niet is wat je vraagt, maar ik ga het toch zeggen Helemaal geen brok voeren, en meteen met NRV beginnen. Vooral voor een hond in de groei in het veel gezonder om natuurlijk, soortgeschikt voer te eten. Is bovendien het beste voor het gebit van je hond itt KVV en brok, wat erg belangrijk is voor de algehele gezondheid. Waarom eerst brokken leren eten, en straks weer gaan kloten met overzetten?

Ik ben met mn pups begonnen met kipkarkas qua bot. Even later konijn en eend. Kwartels en fazant werd niet gegeten, is geen natuurlijke prooi, dus daar zou ik niet meteen groot van inslaan Nu vreet ze zelfs schapen- en hertenkoppen binnen 10 minuten op = favoriet
Voor pups zijn verder eendagskuikens ideaal Tadej was er helemaal wild van. En pens idd natuurlijk. Daar zijn volgens mij alle honden gek op
Kippenorgaan is heel makkelijk op de markt poelier te krijgen.

I make money like that:
I registered on this site, now every day I buy BTC and ETH when the price drops, then I sell when the price rises.
I spent only $ 10 at the very beginning, now I always have more than $ 1000 on my account, I withdraw money 1-2 times a week. I withdraw $ 500 at a time
It’s easy to trade here and now you don’t need to work :)
Afbeelding

Kayleigh
ouwe rot
Contacteer:

Re: de honden krijgen kvv

Bericht door Kayleigh » Vandaag, 00:45

ik moest natuurlijk even opzoeken wat nrv in hield :D
Natuurlijk Rauw Voeren
Dat is net barf, alleen er word geen groentes, fruit, granen en supplementen gevoerd
I Love my German Shepherds

Plaats reactie