Auteur Topic: Dat doet die anders nooooit....  (gelezen 1169 keer)

Offline Kayleigh

• Administrator
  • Oude rot
  • Geslacht: Vrouw
  • I Love my German shepherds
    • Bekijk profiel
Dat doet die anders nooooit....
« Gepost op: augustus 14, 2017, 12:06:42 am »
  • Publish
  • Ken je dat? Doet die anders noooooit.... in Zeewolde toen we op vakantie waren, gingen me vrienden, ik met danger op het terras lopen en kwamen een jonge Duitse herder tegen. Echt face to face en wie begon achterlijk te doen??? Juist ja Danger. Totaal niet verwacht van hem dat hij zo onzeker deed met gegrom van hem. Maar goed denk dat ik wel weet hoe dat kwam. Vanavond lekker gewandeld en kwamen honden ( van klein tot groot ) tegen. Ik bleef staan en danger bleef keurig naast me staan. De man met Amerikaanse Stafford vroeg of die 2 met elkaar kunnen spelen....dus ik beleefd nee dank je gezegd ( in me gedachten dacht ik juist dat het verstandig was want ik ke. Die hond niet en weet niet wat er zou kunnen gebeuren) en de man met zijn Stafford gingen naar de overkant van de straat en wij konden verder wandelen. Danger heeft onderweg veel honden gezien ook van dichtbij en het ging erg goed en hij werd erg blij dat hij tegen me op sprong ( wanneer de honden ons gepasseerd zijn) met zijn blik in zijn ogen " zo ben ik wel braaf he vrouwtje"  :-* ik was zo wijs geweest dat ik nooit zeg van dat doet die anders nooit want ik weet dat Duitsers altijd vol met verrassingen komen. Ik ben echt super trots op Danger.