Auteur Topic: Het is een bijzondere hond, dat is ie  (gelezen 1446 keer)

Offline Kali

• Global Moderator
  • Oude rot
    • Bekijk profiel
Het is een bijzondere hond, dat is ie
« Gepost op: augustus 05, 2017, 08:51:12 pm »
  • Publish
  • Zoran kan duidelijk laten zien wat hij wil zeggen.
    Als ie honger heeft gaat ie in de keuken naar z'n vlees zitten kijken wat ligt te ondooien. Dat kan hij zomaar een half uur volhouden. Als ik daar niet op reageer komt ie in de kamer voor me zitten, gaat me aan zitten staren en als ik vraag wat er is loopt ie weer terug naar de keuken en gaat ie weer naar z'n vlees zitten kijken.

Als ie naar buiten moet gaat ie bij de voordeur zitten en naar de deur zitten kijken.
    Als hij met je wil spelen dan komt ie met z'n kong of touw aanzetten en legt dat op je been/laat de kong op je voet vallen.
    Voorheen had hij een grote metalen drinkbak. Als ie leeg was (wat vaak gebeurde omdat hij alles er naast gooide) pakte hij steevast die drinkbak op en liet 'm ergens anders in de keuken vallen. Dat hoorde je wel.

Sinds dat hij z'n nieuwe drinkbak heeft duurt 't wat langer voordat ie leeg is omdat er niets meer naast gaat. Ik vul 'm braaf elke ochtend met 1.4 liter vers water.
    Vanmiddag is ie lekker los gegaan op een bot, kreeg dorst en blijkbaar was z'n bak leeg en heb ik dat gemist. Totdat ik dit vond in de kamer:

Die zwarte rand zit best vast dus hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft is me nog een raadsel. Maar goed, zo laat hij dus nu zien als z'n drinkbak leeg is  8)

Online Kayleigh

• Administrator
    • Oude rot
    • Geslacht: Vrouw
    • I Love my German shepherds
      • Bekijk profiel
    Re: Het is een bijzondere hond, dat is ie
    « Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2017, 01:31:32 pm »
  • Publish
  • Voor ons is dat stevig vast....maar Duitsers zijn verdomd slim en krijgen veel dingen voor elkaar ;D
    Misschien deed Zoran zijn bek helemaal erin om er af te halen?

Offline Kali

• Global Moderator
    • Oude rot
      • Bekijk profiel
    « Reactie #2 Gepost op: augustus 06, 2017, 01:47:22 pm »
  • Publish
  • Voor ons is dat stevig vast....maar Duitsers zijn verdomd slim en krijgen veel dingen voor elkaar ;D
    Misschien deed Zoran zijn bek helemaal erin om er af te halen?

Dat moet wel, je moet die ring gelijkmatig loshalen (dus niet aan 1 kant maar aan 2 kanten). Slim of handig moet ie zeker zijn.  Ook hoe hij dingen aan kan geven... doet ie echt heel goed en duidelijk.
    Z'n bek er om heen gaat bijna niet... je zou het op de foto niet zeggen maar die bak is best groot.

Online Kayleigh

• Administrator
    • Oude rot
    • Geslacht: Vrouw
    • I Love my German shepherds
      • Bekijk profiel
    « Reactie #3 Gepost op: augustus 06, 2017, 02:33:20 pm »
  • Publish
  • En anders stiekem toe kijken hoe Zoran het doet mocht hij weer de deksel eraf halen ;D