Auteur Topic: Danger net als Beethoven??  (gelezen 1170 keer)

Online Kayleigh

• Administrator
  • Oude rot
  • Geslacht: Vrouw
  • I Love my German shepherds
    • Bekijk profiel
Danger net als Beethoven??
« Gepost op: juni 26, 2017, 11:52:34 pm »
  • Publish
  • Danger kwijlt nooit...
    Danger kauwt nooit aan me schoenen...
    Danger maakt nooit een modder bad in de woonkamer met geschud van zijn vacht
    Danger....
    Beethoven deed alles wat die maar kon dat zoooo smerig was :o
    Vanmorgen....uit me nest naar de keuken gelopen om koffie te zetten en de kids waren ook erg aanwezig,
    Ging ik zitten en de meiden waren vergeten om de woonkamer deur dicht te doen ( kan gebeuren..)  dus meneer Danger gaat dan altijd de gang op als de deur open staat....dus.....niet alleen maar in de gang staan...neee...de wc deur stond ook nog eens open! ( heb daar zo gruwelijk hekel aan! ) Zucht....dan weet ik al hoe laat het is en dus DANGERRRR HIERRR!!!! Meneertje kwam achteruit van de wc gelopen....Grrr viespeuk! Jongen je hoort niet op de wc bah bah!  Dan deed ik de wc deur EN de woonkamer goed dicht....1 van de meiden...zucht....op en neer gegaan om iets te pakken om mee naar school te nemen....Danger zag weer een schone kans.....heeej de deur staat weer open vrouwtjuh hehehe :P! ik liep ff naar de keuken om koffie te pakken en ik hoorde wat gerommel in de gang.... :o Danggerrr blijf van me schoen af!!!!! Sinds wanneer zit je aan me schoen gek! Hup de kamer in clown dat je bent. Ik dacht meteen aan een film van Beethoven....
    Nou toen het tijd werd om de kids naar school te brengen deed ik me schoenen aan en ik voelde iets heel raars ::) Dangerrrr!!!!! 

De kids begonnen te lachen dat er een bal in mijn schoen zat en ik had het niet eens door loll ;D
    Echt he....Danger..wil je echt zo graag op beethoven lijken???
    « Laatst bewerkt op: juni 26, 2017, 11:54:43 pm door Kayleigh »