Auteur Topic: Danger spoort niet 😄  (gelezen 2198 keer)

Offline Kayleigh

• Administrator
  • Oude rot
  • Geslacht: Vrouw
  • I Love my German shepherds
    • Bekijk profiel
Danger spoort niet 😄
« Gepost op: juni 24, 2017, 07:28:56 pm »
  • Publish
  • Gisteren ging m'n vrouwtje flinke boodschappen doen dan kwam ze met de boodschapwagen thuis en alles uit laden.  Vrouwtje riep me om mee terug naar de winkel te gaan om de boodschapwagen terug te brengen. Joepieeee we gaan samen op pad ! We kwamen bij de winkel en ik zocht de fiets van vrouwtje en zij zette de wagen aan de kant, we liepen naar haar fiets. Joepieeeee!!! Samen met de fiets terug naar huis lopen ;D  Vrouwtje wat doe jij nou!??  Vrouwtje stapte op de fiets...nou ja een voet op de trapper en met ander voet steppen. Joepieeee ik mag in je voetje hangen!!!  ;D
    Foei danger!!! ::) ja maar vrouwtje....zo moet dat toch???  Neee danger!! ::) pfff vrouwtje zei dat ik gewoon er naast moest lopen....zucht....dan neem ik de riem in me bek . Dddaaangerrrr!!! Los!!!
    Ja maar vrouwtje...touwtje trekken is wel Oke toch??? Nee danger los!!! Zucht...mag ook niets van vrouwtje ::) dan loop ik wel een stukje er naast en vrouwtje (vlakbij ons voor de deur) ging ineens te fietsen en ik liep netjes...dan stond ik ff stil, vrouwtjuhh????? Oeps....vrouwtje liet de riem vallen...vrouwtje werd gelukkig niet boos maar ze moest om me lachen :o vrouwtje zei dat ik niet stil moest staan. Ja maar vrouwtje we zijn al thuis hoor! vrouwtje moet altijd om me lachen wat ik ook doe en ze zei dat ik niet spoor ??? Tja uhm...word vaak een clown genoemd en toch is ze trots op me
    Dat ik dat ene stukje naast liep. Nou ik vind het veel leuker om vrouwtje te plagen dan naast de fiets te lopen hoor >:(

Vanmiddag deed me vrouwtje het raam open van de woonkamer en ja ik stond met 2 grote poten oo de vensterbank(bij de opening). Dangerrr laag!!!! Pfff gaan we weer...vrouwtjuhh???? Mag ik buiten spelen vrouwtjuh?? Nee danger je spoort echt niet! Het regent jongen! Pfff dan stond ik maar weer met 2 grote poten op de vensterbank naar buiten te kijken riep vrouwtje. E weer dat ik laag moest pffff mag ook echt helemaal niets van haar....dan ging de deur open. Joepieeee jeeee!!!! Ik mocht buiten spelen en vroeg aan me zus kayleigh of ze ook mee naar buiten kwam om te spelen. Pfff kayleigh wou niet naar buiten gaan omdat het regende. Vrouwtje stuurde kayleigh naar buiten zodat ze lekker frisse neus konden halen. Heerlijk he kayleigh kom we gaan spelen! Tjonge ouwe chagarijn stel je niet aan tis maar water. Kayleigh ging naar binnen om een dutje te doen. En ik lekker rond rennen in de tuin. Vrouwtje zei weer dat ik niet spoor. En toen moest ik naar binnen van vrouwtje.
    Strakkies lekker een stuk wandelen ;D

Poot van Danger.

Offline weerwolf

• Global Moderator
    • Oude rot
    • Geslacht: Man
      • Bekijk profiel
    Re: Danger spoort niet 😄
    « Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2017, 09:41:16 pm »
  • Publish
  • Haha, super leuk verhaal. Wees maar blij dat meneer de tuin niet omspit.  ;D

Offline Kali

• Global Moderator
    • Oude rot
      • Bekijk profiel
    « Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2017, 07:18:21 am »
  • Publish
  • Hahaha... leuk hoor

Offline Kyra

• Junior
    • Geslacht: Man
      • Bekijk profiel
    « Reactie #3 Gepost op: juni 25, 2017, 08:30:29 am »
  • Publish
  • Loool  ;D

Offline Kayleigh

• Administrator
    • Oude rot
    • I Love my German shepherds
      • Bekijk profiel
    « Reactie #4 Gepost op: juni 25, 2017, 11:30:12 am »
  • Publish
  • Man man tis een clown...
    Ennuh....graven....doet hij stiekem. Hij denkt dat ik het niet ziet en hij springt in de border om te kunnen graven en dan riep ik hem en hij keek door het raam oeps vrouwtjuh heeft het door!  ;D
    Pffff vrouwtjuh wat ben jij gemeen! Ze heeft dingen in de border gelegd dat ik niet erbij kan...pfff ...zucht....mag ook echt helemaal niets van haar!! Arme ikke  :P

« Laatst bewerkt op: juni 25, 2017, 12:16:41 pm door Kayleigh »

Offline Tom op eigen houtje

• Junior
      • Bekijk profiel
    « Reactie #5 Gepost op: juni 25, 2017, 07:15:56 pm »
  • Publish
  • Hahahahah erg herkenbaar

Offline Kayleigh

• Administrator
    • Oude rot