Auteur Topic: Kyto's favoriete spelletje  (gelezen 1454 keer)

Offline Danny

• Puppy
  • *
    • Bekijk profiel
Kyto's favoriete spelletje
« Gepost op: april 29, 2017, 03:04:28 pm »
  • Publish
  • Donderdag en vandaag weer met onze grote vriend naar het park aan de rand van Heemskerk.
    Lekker met de bal gooien die dan met een groot enthousiasme wordt terug gebracht door onze lieve schat.
    Hij vind het schitterend.  ;D
    Dus dat wordt vaak gaan ballen met deze knul haha.

Alleen vandaag zat er wel een kleine domper aan vast.
    We gaan lekker ballen in het park aan de rand van Heemskerk. 
    Daar aangekomen zie je een stuk land waar ze een hek omheen hebben gezet waar schapen lopen.
    Ok√©, nog steeds niks aan de hand en schaapjes in het park is best gezellig. 
    Kyto en ik gaan naar het losloopveldje om te gaan ballen. En tja Kyto is stapelgek op een balletje en dus heeft hij bijna nergens anders nog interesse voor.
    Ik zie wel dat er een bestelbusje met aanhanger een paar keer heen en weer rijd.
    En dan.....ja hoor....stopt mevrouw.
    Raampje gaat open en op een bazig, minachtend toontje gaat ze even tegen mij tekeer of ik maar even goed op dat herdertje wil gaan letten.  >:(
    Kijk natuurlijk begrijp ik dat als je daar je schapen mag laten grazen dat je bezorgd bent.
    En dat je eventueel bang bent dat een hond je schapen zou kunnen aanvallen begrijp ik ook.
    Maar kan je het ook even normaal vragen en niet op zo'n bazig minachtend toontje?
    Ik heb zo'n 37 jaar van mijn leven een Duitse herder om mij heen gehad en ik zie heus wel wat een hond van plan is als hij schapen of ander vee ziet, die ervaring met deze mooie honden heb ik echt wel.
    (en ja ik leer ook nog elke dag bij met herders, want geen 1 Duitse herder is hetzelfde)

Maar goed Kyto was dacht ik helemaal stuk van het rennen maar aangezien hij op benzine of zo loopt is hij nu alweer klaar voor het volgende balspelletje.  ;)

Offline Kayleigh

• Administrator
    • Oude rot
    • Geslacht: Vrouw
    • I Love my German shepherds
      • Bekijk profiel
    Re: Kyto's favoriete spelletje
    « Reactie #1 Gepost op: april 29, 2017, 03:33:23 pm »
  • Publish
  • Gewoon niet op in gaan en lekker door gaan met balletje overgooien ;D

Offline Danny

• Puppy